Η Τεκτονική «Δυαδικότητα» και η επιβολή της στην Ανθρωπότητα

Η

Αν πάρετε λίγο χρόνο και σκεφτείτε πόσες επιλογές συνήθως σας δίνονται, θα δείτε ότι ξεκινούν πάντα με δυο και τελειώνουν σε δυο

Το αόρατο σύστημα Νόμου και Τάξης βασίζεται πάνω σε αυτή την ιερή -για το ίδιο- Δυαδικότητα

Είναι κάτι σαν το ταγκό, θέλει πάντα το δυο του.

Αφού υπάρχει η Coca Cola θα υπάρχει και η Pepsi. Αφού υπάρχει η Microsoft θα υπάρχει και η Apple.

checkeredflooringΔημοκρατικοί και Ρεπουμπλικάνοι. Καπιταλισμός και Κομμουνισμός. Μαύρο ή άσπρο στη σκακιέρα. Καλό ή κακό. Φως ή σκοτάδι και πάει λέγοντας…

Αν παίξουμε λίγο το προσφιλές παιγνίδι αριθμολογίας της Λαγκάρντ, ίσως το δυο να μην εμφανίζεται τόσο συχνά ή φανερά στον Τεκτονισμό όσο το 5, ο άλλος αγαπημένος αριθμός, απ΄ όπου βγαίνει η πεντάλφα, ωστόσο εμφανίζεται στην εξάλφα, το αστέρι του Δαυίδ και των Ναϊτών, που δεν είναι παρά ένα γεωμετρικό σχήμα που αποτελείται από δύο ισόπλευρα τρίγωνα.

Αλλά από τα γνωστά και φανερά αριθμητικά σύμβολα είναι το 11, δηλαδή 1 + 1, είναι το 13, δηλαδή 3 – 1, είναι το 33, δηλαδή δύο φορές το 3.

obamafreemason2xz8Οι δίδυμοι πύργοι της Νέας Υόρκης που κατέρρευσαν στις 11 του Σεπτέμβρη, το παρερμηνευμένο V ως victory που στην ουσία είναι το δυο και το οποίο στις μέρες μας αντικαταστάθηκε με τα άλλα δυο δάχτυλα που συμβολίζουν τα δυο κέρατα του σατανά – χειρονομία που βλέπουμε από αστέρια της σόου μπιζ, αλλά και πολιτικούς.

Τι γράφει ο τέκτονας Mike Sinatra του «Σκωτικού Τύπου» για τη δυαδικότητα, τη σημασία και τον συμβολισμό της:

This essay on the 13° was submitted as part of the Master Craftsman II Program.

The concept of light and darkness when discussed within the esoteric, religious, or philosophical sense is not generally taken to mean physical illumination versus that of non-physical illumination; creating a source of producing light to illuminate the dark void whereby one can “see his way.” The difference between light and darkness is also represented as good and evil, positive and negative, right vs. wrong, purity and innocence against taint and vulgarity amongst other examples.

We see further examples of this within the Masonic lodge when we ballot for a candidate’s acceptance into the fraternity whereby a white ball elects and a black cube rejects.Hence the expression, “He was blackballed.”

A person who stands out in some negative way is called a “black sheep.” The origin of the expression lies in old English farms and folklore.On those farms hundreds of years ago, an occasional black-fleeced sheep would be born into a flock of white sheep. Farmers found black sheep to be commercially undesirable because dying black wool was much less effective than dying white wool. Therefore the wool and the black sheep had little value.

We therefore clearly see an historical development of a psychological view of light and darkness tied to many different cultures, folklore, and myths; there is no reason why this view should not have been absorbed within the Masonic fraternity knowing that it can conservatively trace its history to at least 1390.

The Regius Poem, or Halliwell Manuscript as it is sometime known, is the oldest Masonic document in existence and is conventionally dated to 1390, though some scholars date it 1427–45. We can safely say Freemasonry is therefore a well-seasoned institution that would have been aware of the dark and light symbolism as part of its degree work and common language.

In Freemasonry, darkness is a symbol of ignorance, while light is a symbol of enlightenment and knowledge. It is a principle of Freemasonry that the natural eye cannot perceive the mysteries of the Order until the heart has embraced their deep spiritual and mystic meanings. The right of intrusting – symbolically bringing an initiate from darkness to light – again symbolizes a rebirth, a new awakening, or a new chapter in one’s life.1 Freemasons have adopted this symbolic act as exhibited when the candidate enters a Masonic lodge to partake of his first initiation ceremony. Masonic rituals are based on allegory, which according to one dictionary is a fiction that will hopefully evoke thought and principles within the candidate’s mind and heart.

The higher degrees of Freemasonry found in the Ancient and Accepted Scottish Rite bring a Freemason from the 4th to 32nd Degree. Within Scottish Rite ritual, Albert Pike refers to allegory as emblems, forms, and ceremonies symbolically interpreted by each Mason in accordance with his own faith.2

The Scottish Rite Degrees are divided into four separate groupings in which the 4th through 14th Degrees are found in the Lodge of Perfection. These are also referred to as the Ineffable Degrees because their principal purpose is the investigation and contemplation of the ineffable name of Deity. The word “ineffable” derives from the Latin ineffabilis which means something which should not be spoken. As used in these degrees, it refers to the belief of ancient Judaism that the name of God was not to be spoken. This concept forms a metaphor for the Scottish Rite teachings that all of the essential qualities of Deity are incapable of description in language. Throughout the Ineffable Degrees we see the concept of light and darkness, truth and error; the foreshadowing of the dualist doctrine forming important ideas of opposites in both the universe and human experience.3

Within the Blue Lodge and the Scottish Rite we find evidence of the concept of duality used often but without making it obvious and sometimes vaguely visible whereby an astute student may pick up the traces. Some examples would be:

1. The present, which must learn from the past and look to the future.

2. Man, who is both spiritual and animal

3. Eternity which is the product of both life and death.

4. That we have obligations both to ourselves and to others.

5. That creation is the result of both imagination and power.

6. Knowledge comes both from study and from sudden insight of inspiration.

7. Both good and evil exist in the world.

8. We have obligations to ourselves and others.

9. Man, while only one being is composed of body and spirit, that they are both temporary and eternal.4

Dualism, as the dictionary defines it, is a “theory that in any domain of reality there are two independent underlying principles,e. g. mind and matter, form and content, positive and negative.” Another definition follows as: “the theory that the forces of good and evil are equally balanced in the universe.”5 Albert Pike did not conceive this philosophical idea; it was known to us from Zoroaster, a Persian prophet who was born in 628 b.c. and Mani, also a Persian of Christian faith born in a.d. 216 near Baghdad in Iraq.

Visually dualism as presented in the Ineffable Degrees can be easily seen in the Fourteenth Degree where the Seal of Solomon – two interlaced triangles, one white and the other black – hinting at the principal of duality is hung in the east over the Venerable Master. The Council of Kadosh illustrates a figure of an old man and his reflection reminds us of the Hermetic teachings “The Visible is the manifestation of the Invisible” and “What is Above is Like What is Below” in the Twenty-eight Degree.6

The double-headed eagle was a symbol accepted in Paris in the year 1758 by the Masonic Council of Emperors of the East and West to symbolize the double jurisdiction of the Council – one which looked both to the East and to the West, again a duality in nature. This symbol is an ancient one, however, and not Masonic in its origins. The earliest appearance so far discovered was in the ancient kingdom of Lagash in the Middle-East long before the rise of Babylon. There it was known as the “storm bird” and was the special symbol of the kings of Lagash. It is later to be found among the rock carvings in an ancient Hittite cemetery.7 Over the centuries, the double-headed eagle has been used as a symbol by many nations including the modern day coat of arms for the German Confederation and Montenegro, the emblem of Albania, and the flag of the Greek Orthodox Church among many others.

In summary, the concept of duality is well entrenched within the Scottish Rite as well as within Freemasonry. Could we function without duality? No! Behavior must be judged according to what is right in opposition to what is wrong. There would be no light if there was no darkness; one needs a reference point to rate systems, physical phenomena, and ethics. The system of Freemasonry understands this concept and has most appropriately incorporated duality in our rituals, degrees, and lectures, and through time could massage their message to fit the times and current culture.

Mike Sinatra of Boynton Beach, Florida is employed by Jones Lang LaSalle as an assistant facility manager, a Past Master of Boca-Delray Lodge No. 171, Past District Deputy of the 32nd Masonic District Florida, a member of the Valley of Lake Worth Florida A&ASR, and Amara Shrine Temple Palm Beach Gardens Florida.He has been awarded the Knight of the Double Eagle Award red, white & blue ribbon and has had a number of articles published in the Scottish Rite Journal.

 

Τονίζει την έννοια του φωτός και του σκότους. Η διαφορά ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι αντιπροσωπεύεται επίσης ως καλό και το κακό, θετικό και αρνητικό, σωστό και λάθος, την αγνότητα αντί για χυδαιότητα κλπ

Η έδρα του IRS στο New Carrollton, Maryland, είναι ένα κυβερνητικό κτίριο που, παρά το γεγονός ότι κατασκευάζονται με δημόσιους πόρους, αναφέρεται στις μυστικές κοινωνίες.

Η έδρα του IRS στο New Carrollton, Maryland, είναι ένα κυβερνητικό κτίριο που, παρά το γεγονός ότι κατασκευάζονται με δημόσιους πόρους, αναφέρεται στις μυστικές κοινωνίες.

Αλλά και το μαύρο-άσπρο εντός της μασονικής στοάς όταν μπαίνει σε ψηφοφορία η αποδοχή ενός υποψηφίου στην αδελφότητα, με την άσπρη μπάλα υπέρ και τον μαύρο κύβο κατά.

Μετά αναφέρεται στο μαύρο πρόβατο έναντι των λευκών. Το μαύρο είναι και το απορριπταίο από παλιά από τους αγρότες γιατί το μαλλί τους δεν βαφόταν το ίδιο εύκολα όσο το άσπρο. Μιλάμε όμως πάντα για πρόβατα…

Στον Ελευθεροτεκτονισμό, το σκοτάδι είναι ένα σύμβολο της άγνοιας, ενώ το φως είναι ένα σύμβολο του διαφωτισμού και της γνώσης. Βέβαια.. αν η γνώση είναι η «γνώση» του γνωστού μάγου και σατανιστή Albert Pike, αυτό δεν έχει απολύτως καμία σημασία, αφού για τους τέκτονες μετρά ως «γνώση» διαφωτιστική και η αθωότητα της άγνοιας της, ως σκοτάδι.

«Εντός των στοών και του Σκωτικό Τύπου βρίσκουμε απόδειξη της έννοιας της δυαδικότητας που χρησιμοποιείται συχνά, αλλά χωρίς να είναι προφανής και μερικές φορές είναι ελάχιστα ορατή μόνο ώστε ένας έξυπνος μαθητής να μπορεί να εντοπίσει τα ίχνη της», αναφέρει ο αρθρογράφος και δίνει μερικά παραδείγματα:

  1. Το παρόν, το οποίο πρέπει να διδαχθούμε από το παρελθόν και να κοιτάξουμε προς το μέλλον.
  2. Ο άνθρωπος, ο οποίος είναι και πνευματική ον και ταυτόχρονα ζώων
  3. Η αιωνιότητα η οποία είναι το προϊόν ζωής και θανάτου.
  4. Το γεγονός ότι έχουμε υποχρεώσεις τόσο για τους εαυτούς μας όσο και στους άλλους.
  5. Η δημιουργία είναι το αποτέλεσμα τόσο της φαντασίας όσο και της δύναμης.
  6. Η γνώση προέρχεται τόσο από τη μελέτη όσο και από την ξαφνική διορατικότητα της έμπνευσης.
  7. Το καλό και το κακό ενυπάρχουν στον κόσμο.
  8. Έχουμε υποχρέωση να τους εαυτούς μας και τους άλλους. (και μην ρωτάτε γιατί ο «δάσκαλος» το αναφέρει ΔΥΟ φορές, ή γιατί του αρέσει το 2 ή γιατί είχε πιει τα ουισκάκια του και τα έβλεπε διπλά!)
  9. Ο άνθρωπος, ενώ μόνο είναι ένα ον αποτελείται από σώμα και πνεύμα, είναι και προσωρινός, αλλά και eternal.4

Και συνεχίζει για με τις δυο ανεξάρτητες θεμελιώδεις αρχές, π.χ. νου και της ύλης, τη μορφή και το περιεχόμενο κλπ, φτάνοντας σε αναφορά στο άλλο αγαπημένο μασονικό σύμβολο, τον δικέφαλο αϊτό, που όπως λέει, έχει χρησιμοποιηθεί ως σύμβολο από πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της σύγχρονης της γερμανικής Συνομοσπονδίας και του Μαυροβουνίου, της Αλβανίας και της σημαίας της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, μεταξύ πολλών άλλων.

«Εν ολίγοις, η έννοια της δυαδικότητας είναι καλά εδραιωμένη στο εσωτερικό της Σκωτικής Ιεροτελεστίας καθώς και στο εσωτερικό του Τεκτονισμού. Θα μπορούσαμε να λειτουργήσουμε χωρίς τη δυαδικότητα; Όχι! Η συμπεριφορά πρέπει να κριθεί ανάλογα με το τι είναι σωστό σε αντίθεση με ό, τι είναι λάθος. Δεν θα υπήρχε φως, αν δεν υπήρχε το σκοτάδι. χρειάζεται ένα σημείο αναφοράς για τα αναλογικά συστήματα ρυθμό, φυσικά φαινόμενα και την ηθική. Το σύστημα του Τεκτονισμού αντιλαμβάνεται την έννοια αυτή και έχει πλέον ενσωματώσει κατάλληλα τη δυαδικότητα σε τελετές μας, τα πτυχία και διαλέξεις, και με τον καιρό θα μπορούσε να στείλει το μήνυμά του ώστε να ενσωματωθεί στην εποχή μας και την τρέχουσα κουλτούρα».

Το έχει στείλει και πολύ καλά μάλιστα!

Δυο μάτια έχουμε και δυο ημισφαίρια στον εγκέφαλο και δεν χρειάζεται να γίνουμε μαθητές τους για να καταλάβουμε.

Η όλη μασονο-σιωνιστική φιλοσοφία είναι τόσο λάθος, που καταλαβαίνεις γιατί αυτή η μανία με τη δυαδικότητα. Καλή ή κακό; Φως ή σκοτάδι; Πνεύμα ΚΑΙ ζώο; Άσπρο ή μαύρο; Λάθος. Υπάρχει και το Απόλυτο. Ή μάλλον… ΜΌΝΟ το Απόλυτο. Και το Απόλυτο είναι κάτι που δεν έχει «ή», είναι αυτό που είναι και δεν περιγράφεται, είναι πάνω και πέρα από τις δυο επιλογές, δεν έχει χρώματα και ήχους, δεν έχει σκέψεις ούτε συναισθήματα, είναι… το ΑΠΌΛΥΤΟ – αυτό που προσπαθούν να κρύψουν από τους πολλούς, ενώ οι εκλεκτοί τους γνωρίζουν μόνο σαν έννοια, αλλά δεν μπορούν να το φτάσουν. Το απόλυτο ΕΊΝΑΙ το Πνεύμα, είναι η Αλήθεια με κεφαλαίο και δεν της χωράει κανέναν εναλλακτικό ψέμα.

Όλες οι πολιτικές και θρησκευτικές εξουσίες αποφεύγουν να μιλούν για το Απόλυτο, γιατί τι δίπολο ταΐζει το «διαίρει και βασίλευε».

δυαδικότητα

Στις μέρες μας είναι τόσο ξεκάρφωτο που βγάζει… «μάτι». Είχαμε για χρόνια δικομματισμό και μόλις το πολιτικό σύστημα χρειάστηκε περισσότερα τα μοίρασε στα δυο: μνημονιακά και αντιμνημονιακά. Αν δεν είσαι με τον ένα, σε αναγκάζουν να θεωρείσαι ότι είσαι με τον άλλο. Κι αν πας να μιλήσεις για κάποια τρίτη εναλλακτική, τότε τρως ξύλο και από τους μεν και από τους δε, ως πάντα ανήκουσα εις τους «άλλους».

Μόλις έτριξαν τα θεμέλια του δίπολου με τα μνημόνια, γεννήθηκαν νέα δίπολα. Μέσα στο ευρώ ή έξω σε εθνικό νόμισμα. Μέσα στην ΕΕ με παράλληλο νόμισμα ή έξω από την ΕΕ με εθνικό νόμισμα. Και η διπλή τρέλα καλά κρατεί. Το δυο παίζει συνέχεια και πολλές φορές εις το τετράγωνο.

Δημοψήφισμα ΌΧΙ ή ΝΑΙ – απάντησε! Μα… υπάρχει κι άλλη πρόταση, άλλη λύση, άλλη άποψη, άλλη στρατηγική, άλλη ανάλυση, άλλη αλήθεια, η Αλήθεια, βρε αδελφέ, αυτή που πάντα κρύβετε!

Απαγορεύεται. Πρέπει να διαλέξεις βάσει δεδομένων επιλογών, αλλιώς χαλάς τη σούπα που έχουμε ετοιμάσει για σένα, πριν από σένα. Εμείς τη μαγειρεύουμε κι εσύ απλά διαλέγεις το πιάτο της ίδιας σούπας νομίζοντας ότι πρόκειται για δυο.

Κι αρχίζει ο κόσμος να τσακώνεται μεταξύ τους, ποια σούπα είναι -ούτε καν η καλύτερη- η λιγότερο χειρότερη.

Για πες, λοιπόν και στα γρήγορα, τι θα πιεις; Coca Cola ή Pepsi;

Λυπάμαι… αλλά εγώ διαλέγω Αμβροσία. Το πιοτό που σερβίρει αποκλειστικά το Απόλυτο…

© AllNewz

Σχετικά με την AllNewz

AllNewz

Υπεύθυνη σύνταξης - Γιάννα Μυράτ:
Μουσικός, συγγραφέας, αναλύτρια, ακτιβίστρια

Add comment

By AllNewz

Ακολουθήστε μας!

AllNewz – κύριο ιστολόγιο

Πρόσφατα στο ΝΕΑ AllNewz

Βρείτε μας στο facebook

Αθώωση της συντάκτριας της AllNewz για “διασπορά ψευδών ειδήσεων”

Σύνταξη