Big deal Σκλαβενίτη με Μαρινόπουλο – Κανένα… deal για καταναλωτές!

B

Ο Όμιλος ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ και ο Όμιλος ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ προχώρησαν στην υπογραφή συμφωνίας συνεργασίας για τη δημιουργία νέας κοινής εταιρείας με σκοπό τη λειτουργία και ανάπτυξη hypermarkets σε όλη την Ελλάδα

Μετά την ολοκλήρωσή της, η νέα εταιρεία θα διαχειρίζεται κατ’ αρχήν τη λειτουργία των 33 hypermarkets, συνολικής έκτασης 160.000 τμ., που διαθέτει σήμερα η ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ σε μεγάλα αστικά κέντρα, και θα προχωρήσει μελλοντικά σε περαιτέρω ανάπτυξη του εν λόγω δικτύου.

Τα καταστήματα αυτά απασχολούν σήμερα πάνω από 3.000 εργαζόμενους και ο κύκλος εργασιών τους ανήλθε το 2015 σε 325 εκατ. ευρώ περίπου.

Η συμμετοχή των δύο ομίλων στο μετοχικό κεφάλαιο και το Δ.Σ. της νέας εταιρίας θα είναι ισοβαρής. Ο Όμιλος ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ θα επιλέγει τον εκάστοτε μη εκτελεστικό πρόεδρο του Δ.Σ. και ο όμιλος ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ τον διευθύνοντα σύμβουλο.

Οι οικογένειες Μαρινόπουλου και Σκλαβενίτη δήλωσαν σχετικά:

«Δύο ελληνικές οικογένειες που δραστηριοποιούνται χρόνια στο χώρο του λιανεμπορίου ενώνουν τις δυνάμεις τους προς όφελος των καταναλωτών, των Ελλήνων παραγωγών και των εργαζομένων τους. Ευελπιστούμε ότι και με το νέο σχήμα θα συμβάλλουμε θετικά στη στήριξη της ελληνικής οικονομίας».

Εκτιμάται ότι η ολοκλήρωση συμφωνίας θα επιτευχθεί σε βάθος 2 μηνών και τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Στις επόμενες ημέρες αναμένεται επίσης να “πέσουν οι υπογραφές” για την εξαγορά της Βερόπουλος από τον όμιλο ΜΕΤΡΟ της οικογένειας Παντελιάδη. 

Ο Νίκος Βερόπουλος θα παραμείνει στον χώρο του λιανεμπορίου, συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση 200 χρόνων, δραστηριοποιούμενος στην αγορά της Σερβίας και της ΠΓΔΜ όπου διαθέτει 16 υπερμάρκετ και σουπέρ μάρκετ VERO.

Αυτό λέγεται ανάπτυξη

Ανάπτυξη είναι να μην πληρώνεις την παραγωγή, όπως έκανε για μακρό διάστημα ο Μαρινόπουλος αφήνοντας απλήρωτη την ΕΒΟΛ του Αγροτικού Συνεταιρισμού Βόλου, που όταν αποφάσισε τη σφράγιση όλων των επιταγών της «Μαρινόπουλος» και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας έξω από τα καταστήματα της αλυσίδας, ως δια μαγείας βρέθηκαν τα χρήματα, πληρώθηκε και η συνεργασία συνεχίζεται.

[pullquote]

Διψήφια αύξηση κερδών στον κλάδο των σούπερ μάρκετ το 2014[/pullquote]

Ανάπτυξη επίσης είναι οι Τράπεζες να χρηματοδοτούν αλλαξοχεριές επιχειρήσεων με δικά μας χρήματα.

Ανάπτυξη είναι και να στο εγκρίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Ανάπτυξη επίσης είναι να κάνεις πάσα τις επιχειρήσεις σου στην Ελλάδα και να κρατάς εκείνες στο εξωτερικό που τυγχάνουν ευνοϊκότερης φολορογίας.

Ανάπτυξη ακόμα είναι να συσσωρεύεται το λιανεμπόριο στα χέρια λίγων.

Ανάπτυξη ακόμα μεγαλύτερη είναι να περάσει μετά στα χέρια των πολυεθνικών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται και από ποιότητα και από τιμές.

Ανάπτυξη -αυτό κι αν είναι- εν τω μέσω τέτοιας οικονομικής κρίσης, όπου το καλάθι της νοικοκυράς έχει μείνει το 1/4 (προσέξατε που τα μεταλλικά καρότσια έχουν στην πλειοψηφία τους αντικατασταθεί με πλαστικά και καλαθάκια;) να έχεις ακόμα και κερδοφορία:

«Οριακή αύξηση πωλήσεων και διψήφια αύξηση κερδών στον κλάδο των σούπερ μάρκετ το 2014 προκύπτει από την ανάλυση των βασικών οικονομικών μεγεθών των 56 επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ, που αντιπροσωπεύουν το σύνολο σχεδόν των εταιρειών του κλάδου που δημοσιεύουν ισολογισμό και παρουσιάζονται στην ετήσια έκδοση «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2015».

Το… “Πανόραμα” των σούπερ μάρκετ και το “όραμα” των Ελλήνων να δουν τις τιμές να πέφτουν κονταροχτυπιούνται, με νικητή μονίμως τον πρώτο. Αυτό δεν το βλέπει η Επιτροπή Ανταγωνισμού, δεν το βλέπουν οι τράπεζες και πάνω απ’ όλα, δεν το βλέπει καμία κυβέρνηση, μήτε δεξιά μη δε αριστερά.

Όταν ζήτησαν διεύρυνση του ωραρίου υποσχέθηκαν νέες θέσεις εργασίας. Αντ’ αυτού είδαμε περισσότερα ψυγεία με πακεταρισμένα προϊόντα και λιγότερους υπαλλήλους. Όταν οι εταιρίες τους κάνουν προσφορές, εκείνοι τις σπάνε και τις πουλάνε πολλές φορές στην τιμή του ενός.

Αλλά όπως βλέπουμε, στο συνταξιούχο και μισθωτό κόβεται και ξανακόβεται ο μισθός, χωρίς να μπορεί να κάνει κάτι γι’ αυτό, αλλά ο επιχειρηματίας δεν δέχεται να μειώσει τα κέρδη του. Κι όταν βλέπεις κάθε βδομάδα, το κάθε μάρκετ να κάνει προσφορά 3 από τα είδη του με 50% έκπτωση στην τιμή, σε κάνει να αναρωτιέσαι: Με τι περιθώριο δουλεύουν και για μόνο 3 είδη και όχι όλα τα είδη, αν όχι στο 50%, να χαμηλώσουν εκεί που, και το μάρκετ να κερδίζει, αλλά και ο καταναλωτής να γεμίζει το τραπέζι του…

Σχετικά με την AllNewz

AllNewz

Υπεύθυνη σύνταξης - Γιάννα Μυράτ:
Μουσικός, συγγραφέας, αναλύτρια, ακτιβίστρια

Add comment

By AllNewz

Ακολουθήστε μας!

AllNewz – κύριο ιστολόγιο

Πρόσφατα στο ΝΕΑ AllNewz

Βρείτε μας στο facebook

Αθώωση της συντάκτριας της AllNewz για “διασπορά ψευδών ειδήσεων”

Σύνταξη