Spiegel: παραβιάσεις των κανόνων ασφαλείας (και) από τη Germanwings

S

Τοξικές αναθυμιάσεις διέρρεαν στην καμπίνα επιβατών

Το τραγικό αεροπορικό δυστύχημα στις Άλπεις, που στοίχισε τη ζωή σε 150 ανθρώπους, φαίνεται πως δεν αποτελεί «κεραυνό εν αιθρία» για τη γερμανική πολιτική αεροπορία.

Πριν περίπου δυο χρόνια, στις 8 Οκτωβρίου του 2012, το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου για τις αερομεταφορές στη Γερμανία, σε άρθρο υπό τον τίτλο «τα προβλήματα ασφάλειας στις αερομεταφορές είναι μεγαλύτερα απ’ ότι πιστεύεται».

Στο άρθρο γίνεται ειδική αναφορά στην θυγατρική της Lufthansa, τη χαμηλού κόστους Germanwings, στην οποία ανήκει το μοιραίο Airbus που κατέπεσε σήμερα στις γαλλικές Άλπεις.

[pullquote]

«Τα αεροπλάνα της Germanwings παρουσιάζουν προβλήματα με την ασφάλεια του αέρα της καμπίνας επιβατών»[/pullquote]

«Τα αεροπλάνα της Germanwings παρουσιάζουν προβλήματα με την ασφάλεια του αέρα της καμπίνας επιβατών», έγραφε το Spiegel, παραθέτοντας περιστατικό διαρροής τοξικών αναθυμιάσεων που προκάλεσαν αναπνευστικά προβλήματα και ζαλάδα στους πιλότους, ενώ τα χειρότερα αποφεύχθησαν μόλις την τελευταία στιγμή.

Μάλιστα εκπρόσωπος του συνδικάτου των πιλότων κατήγγειλε ότι τα προβλήματα που σχετίζονται με την ποιότητα του αέρα αποτελούν συνηθισμένο φαινόμενο. 

Διαβάστε τι έγραφε το Spiegel στις 8/10/2012:

«Ερωτήματα εγείρονται αναφορικά με την ασφάλεια των γερμανικών αεροπορικών εταιρειών. Σύμφωνα με έκθεση της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, το οποίο έχει στην κατοχή του το SPIEGEL, οι γερμανικές αεροπορικές εταιρείες επανειλημμένα παραβιάζουν τις προδιαγραφές που σχετίζονται με το ποιού είδους περιστατικά πρέπει να αναφέρονται στην Υπηρεσία.

Η έκθεση, που γράφτηκε τον Νοέμβριο του 2010, σημειώνει ότι «σύμφωνα με τα στοιχεία, η υπηρεσία συμπεραίνει ότι οι υπεύθυνες Αρχές συχνά δεν ειδοποιούνται για προβλήματα (στις πτήσεις) που βάσει νόμου θα έπρεπε να αναφέρονται».

Η έκθεση έρχεται στο φως την ίδια στιγμή που η Γερμανική Πολιτική Αεροπορία πλήττεται από αποκαλύψεις για δύο περιστατικά κατά τα οποία δηλητηριώδεις αναθυμιάσεις από την κηροζίνη διέρρευσαν στην καμπίνα επιβατών.

Στα τέλη του Σεπτέμβρη, έρευνα αποκάλυψε ότι ο μολυσμένος αέρας της καμπίνας επιβατών επηρέασε τους πιλότους της χαμηλού κόστους θυγατρικής της Lufthansa, Germanwings, οι οποίοι λίγο έλειψε να χάσουν τις αισθήσεις τους καθώς προσπαθούσαν να προσγειώσουν ένα αεροπλάνο με 149 επιβάτες και πλήρωμα στο αεροδρόμιο της Κολονίας.

Η πτήση από τη Βιέννη κύλησε χωρίς προβλήματα, αλλά οι πιλότοι της Germanwings ανέφεραν ότι καθώς ξεκινούσαν τη διαδικασία της προσγείωσης άρχισαν να αισθάνονται άρρωστοι και να ζαλίζονται, ενώ ένας μάλιστα προσπάθησε να φορέσει τη μάσκα οξυγόνου.

Παρ’ ότι βρέθηκε ότι το επίπεδο οξυγόνου στο αίμα τους ήταν σημαντικά χαμηλότερο από το κανονικό, κατάφεραν να προσγειώσουν το αεροσκάφος χωρίς να σημειωθούν τραυματισμοί.

Το γεγονός αυτό έλαβε χώρα τον Δεκέμβριο του 2010, μόλις ένα μήνα αργότερα από τη σύνταξη της έκθεσης της γερμανικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

Αντίστοιχο περιστατικό σημειώθηκε τον Σεπτέμβριο (του 2012) σε αεροσκάφος της γαλλικής εταιρείας χαμηλού κόστους XL.» [πηγή: Το Ποντίκι]

Τοξικός αέρας από καύσιμα ή χημικά ψεκασμών;

Χωρίς να ξέρουμε αν η πτώση του συγκεκριμένου αεροσκάφους οφείλεται σε αυτή την περίπτωση, το θέμα της αεροτοξικότητας είναι γεγονός και συναντάται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια.

Bleed air is compressed air that is taken from the compressor stage of the engine upstream from the combustion chamber. (More)
Bleed air is compressed air that is taken from the compressor stage of the engine upstream from the combustion chamber. (κλικ στην εικόνα)

Το αναγνωρισμένο πρόβλημα του τοξικού αέρα της καμπίνας έχει να κάνει με μια συσκευή που ονομάζεται βαλβίδα εξαέρωσης, χωρίς καμία δυνατότητα να φιλτράρει τον αέρα που διοχετεύεται στην καμπίνα και δεν μπορεί να διακρίνει μεταξύ των aerotoxins του λαδιού του κινητήρα, ή των βαρέων μετάλλων των chemtrails ή ακόμη και της ακτινοβολίας της Φουκουσίμα.

Το επόμενο βίντεο δείχνει πώς οι διάφοροι τύποι των αερομεταφερόμενων τοξινών μπορούν να εισέλθουν από τον κινητήρα μέσα στην καμπίνα του αεροσκάφους και στη συνέχεια στους πνεύμονες των επιβατών και του πληρώματος.

Προσθέσετε τώρα και τα αερολύματα των ψεκασμών στο πακέτο των τοξινών.

Προσωπική εμπειρία/μαρτυρία

Πετώντας το Μάιο του 2011 για Λονδίνο, είδα από το παράθυρό μου μια χημική ουρά. Πετούσε για αρκετή ώρα πάνω και αριστερά από το δικό μας αεροπλάνο. Όταν απομακρύνθηκε, κατάφερα και κατέγραψα ολόκληρο το αεροπλάνο, με την εταιρία να φαίνεται καθαρά: Η γνωστή και μη εξαιρετέα για τη συμμετοχή της στους ψεκασμούς, Easy Jet.

Αυτό που μπορώ να επιβεβαιώσω, ήταν η έντονη μυρουδιά χημικού στην καμπίνα, καθώς και η ανάλογη γεύση στο στόμα.

Είναι αυτή η αιτία για την πτώση του συγκεκριμένου αεροπλάνου; Ποιος ξέρει. Πάντως ο καιρός εκεί που πετούσε δεν ήταν κακός, αλλά κακό ήταν το περιβάλλον καθώς ήταν γεμάτο ηλεκτρομαγνητικά κύματα, από αυτά που μεταφέρουν σύννεφα και σκόνες. Περιμένουμε λοιπόν να δούμε τι θα πει, αν θα πει, το μαύρο κουτί.

αεροπλάνο

Σχετικά με την AllNewz

AllNewz

Υπεύθυνη σύνταξης - Γιάννα Μυράτ:
Μουσικός, συγγραφέας, αναλύτρια, ακτιβίστρια

Add comment

By AllNewz

Ακολουθήστε μας!

AllNewz – κύριο ιστολόγιο

Πρόσφατα στο ΝΕΑ AllNewz

Βρείτε μας στο facebook

Αθώωση της συντάκτριας της AllNewz για “διασπορά ψευδών ειδήσεων”

Σύνταξη